Pāriet uz galveno saturu
           Aijas Vācietes
konsultāciju birojs
AV&KB
                                           +371 25510834
Latvija 
  • Sākums
  • Pakalpojumi
    • Juridiskie pakalpojumi
    • Personāla dokumentu audits
    • Atbalsts grāmatvežiem un grāmatvedības uzņēmumiem
    • Darba drošība un aizsardzība
    • Tiešsaistes konsultācijas
    • Apmācības
  • Semināri
  • Cenrādis
  • Judikatūra
  • Par mani
  • Kontakti

Tiešsaistes seminārs. Uzteikums, uzteikuma veids un forma ārkārtas apstākļos. Darbinieku skaita samazināšanas galvenās vadlīnijas.

23. novembris, 2020 pl. 16:02, Nav komentāru
2020. gada 14. decembrī (plkst. 10:00 – 12:30) – tiešsaistes seminārs!

Ārkārtas situācijas laikā daudziem uzņēmumiem var nākties veikt izmaiņas saimnieciskās darbības organizēšanā, kas var rezultēties ar darba tiesisko attiecību pārtraukšanu ar vienu vai vairākiem darbiniekiem. Gan darba devējam, gan darbiniekam ir svarīgi atcerēties, ka darba devēja uzteikumam ir jābūt tiesiski pamatotam ar neatliekamu saimniecisku, organizatorisku, tehnoloģisku vai līdzīga rakstura situāciju uzņēmumā. Ir svarīgi pārzināt tiesisko regulējumu, lai nodrošinātu likumīgu un optimālu darbinieka skaita samazināšanu.

Iegūt informāciju par darba devēja uzteikuma tiesiskajiem aspektiem un vadlīnijām, kas ir jāņem vērā personālsastāva optimizācijas procesā, ir iespējams tiešsaistes seminārā „Uzteikums, uzteikuma veids un forma ārkārtas apstākļos. Darbinieku skaita samazināšanas galvenās vadlīnijas”.


SEMINĀRA MĒRĶIS
Sniegt informāciju un izpratni par darba tiesisko attiecību regulējumu attiecībā uz darba devēja uzteikumu, lai nodrošinātu likumīgu personālsastāva optimizāciju.

SEMINĀRA MĒRĶA GRUPAS
Seminārs ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem un tiem speciālistiem, kuriem ir būtiska informācija par personāla sastāva optimizācijas principiem, par to piemērošanas tiesiskajiem aspektiem, izbeidzot darba tiesiskās attiecības.

SEMINĀRA PROGRAMMA
• Uzteikums un tā saturs;
• Tiesiskais pamatojums un paziņošanas forma;
• Uzteikšanas un paziņošanas termiņi;
• Galvenās vadlīnijas personālsastāva optimizācijas procesā;
• Jautājumi un situāciju analīze.

SEMINĀRU VADA
Aija Vāciete, praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos.

UZZINI VAIRĀK: šeit

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Informācija par aktuālajiem semināriem un vebināriem.
    27. marts 2023
  • Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.
    14. sept. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.
    28. jūn. 2021
  • Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.
    30. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Obligātās veselības pārbaudes un ar pārbaužu veikšanu saistītās problēmsituācijas.
    7. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grāmatvežu atbildības apjoms. Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks.
    6. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.
    31. marts 2021

Papildu saturs

Šeit var ievadīt papildus saturu. Ja papildus satura nav, tad šo bloku var noslēpt, nospiežot uz ikoniņas augšējā stūrī.