Aijas Vācietes
konsultāciju birojs
AV&KB
                                           +371 25510834
Latvija 
  • Sākums
  • Pakalpojumi
    • Juridiskie pakalpojumi
    • Personāla dokumentu audits
    • Atbalsts grāmatvežiem un grāmatvedības uzņēmumiem
    • Darba drošība un aizsardzība
    • Tiešsaistes konsultācijas
    • Apmācības
  • Semināri
  • Cenrādis
  • Judikatūra
  • Par mani
  • Kontakti

Informācija par aktuālajiem semināriem un vebināriem.

27. mar. 2023
Seminārus un vebinārus nodrošina sadarbības partneri PAC Agenda, Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kamera, Biznesa Kansaltinga Grupa, Eirovest, FN Serviss un citi sadarbības partneri.  Meklēt informāciju par vebināru un semināŗu plāniem, grafikiem un tēmām sadarbības partneru mājas lapās un publiski pieejamās informāciju platformās.

Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.

14. sep. 2021, Nav komentāru

2021. gada 22. septembrī (plkst. 14:00 - 16:30) - tiešsaistes vebinārs!

Informāciju tehnoloģijas sniedz iespēju daudz ātrāk un vienkāršāk iegūt informāciju un apstrādāt dažādus datus. Arī darba vietās gan tiešā, gan netiešā veidā tiek apstrādāts liels apjoms ar personu datiem. Darba devējiem bieži vien rodas neskaidrības par tiesiskajos regulējumos noteiktajām prasībām un to piemērošanu, apstrādājot personu datus, kas var radīt strīdus situācijas un pat sodu piemērošanu uzņēmumam.

Iegūt aktuālu informāciju par prasībām, kas jāievēro, veicot personas datu apstrādi darba tiesiskajās attiecībās, un tiesiskā regulējuma piemērošanas niansēm ir iespējams tiešsaistes seminārā „Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās”.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.

28. jūn. 2021, Nav komentāru
2021. gada 1. jūlijā (plkst. 10:00 - 12:00) - tiešsaistes vebinārs!


Ir situācijas, kad darba attiecībās rodas domstarpības un strīdi. Tos ir iespējams risināt ar Darba strīdu likuma starpniecību vai izmantojot mediācijas procesu. Mediācija ir brīvprātīgs process, kas tiek izmantots, lai atrisinātu konfliktsituāciju un abas iesaistītās puses varētu panākt uz savām interesēm vērstu rezultātu. Mediācijas vēlamais rezultāts ir panākt vienošanos, ar kuru puses atrisina savas domstarpības un ko pēc tam var noformēt kā atsevišķu rakstveida dokumentu. Mediācijas izmantošanai ir vairākas priekšrocības - process ir elastīgāks, tiek ietaupīti laika un finanšu resursi.

Uzzināt par Darba strīdus likuma piemērošanu strīdus situācijās, mediācijas procesu, tajā izmantotajām metodēm un nosacījumiem ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos."

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.

30. apr. 2021, Nav komentāru
2021. gada 10. maijā (plkst. 10:00 – 12:30) – vebinārs – diskusija tiešsaistē!

Uzņēmumos ikdienā tiek pārvaldīts liels apjoms ar dažāda veida dokumentiem, kas ir saistīti gan ar uzņēmuma pamatdarbību, gan ar personālsastāvu. Lai nodrošinātu efektīvu dokumentācijas pārvaldību, ir nepieciešams izstrādāt dokumentāciju atbilstoši likumdošanas un normatīvo aktu prasībām, kā arī ievērot noteiktos termiņus. Tomēr bieži tiek pieļautas kļūdas dokumentu izstrādē un termiņu aprēķināšanā, kas var novest pie strīdus situācijām, pat pie sūdzībām Valsts darba inspekcijā un tiesvedības procesu uzsākšanas.


Uzzināt par dokumentācijas izstrādes nosacījumiem, par termiņiem un to paziņošanas nosacījumiem darba tiesiskajās attiecībās ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās".

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Obligātās veselības pārbaudes un ar pārbaužu veikšanu saistītās problēmsituācijas.

7. apr. 2021, Nav komentāru
2021. gada 16. aprīlī (plkst. 10:00 – 12:00) – tiešsaistes vebinārs!
2021. gada 12. maijā (plkst. 10:00 – 12:00) – tiešsaistes vebinārs!


Darba devējam ir jānodrošina veselībai un drošībai nekaitīgus darba apstākļus. Lai mazinātu darba vides kaitīgo faktoru ietekmi uz darbinieku veselību, darba devējam ir jānodrošina darbinieku obligāto veselības pārbaužu veikšanu. Ir gadījumi, kad tiek pieļautas kļūdas, nosūtot darbinieku uz veselības pārbaudēm, vai nodarbinātais atsakās tās veikt. Tādās situācijās ir svarīgi pārzināt, kādi ir darbinieka pienākumi saistībā ar veselības pārbaužu veikšanu un kā novērst kļūdas un nepilnības, lai neveidotos konfliktsituācijas.


Uzzināt par obligāto veselības pārbaužu nosūtīšanas kārtību un ar to saistītām visbiežāk pieļautajām nepilnībām ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Obligātās veselības pārbaudes un ar pārbaužu veikšanu saistītās problēmsituācijas".

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Grāmatvežu atbildības apjoms. Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks.

6. apr. 2021, Nav komentāru
2021. gada 13. aprīlī (plkst. 09:30 – 12:30) – tiešsaistes vebinārs!


Lai nodrošinātu efektīvu uzņēmuma saimniecisko darbību, ir nepieciešams veikt precīzu grāmatvedības uzskaites vešanu, dokumentu pieņemšanu, kontroli un apstrādi, darba algas aprēķināšanu un maksājumu veikšanu, atskaišu sagatavošanu un iesniegšanu, kā arī nodokļu un pārvaldes uzskaites vešanu. Šos un citus būtiskus uzdevumus veic grāmatvedības jautājumos kompetenta persona — grāmatvedis. Katram uzņēmumam atbilstoši tā saimnieciskās darbības vajadzībām ir iespēja izvēlēties, vai izmantot ārpakalpojuma grāmatveža sniegtos pakalpojumus vai, noslēdzot darba līgumu, pieņemt darbā grāmatvedi. Pieņemot šo lēmumu, ir būtiski izvērtēt, kāds būtu ārpakalpojuma grāmatveža sniegtā pakalpojuma apjoms un kādi būtu darba attiecībās esoša grāmatveža pienākumi un atbildība.


Uzzināt par grāmatveža pienākumiem un atbildību profesionālas grāmatvedības kontroles nodrošināšanai ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Grāmatvežu atbildības apjoms. Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks".

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.

31. mar. 2021, Nav komentāru
2021. gada 7. aprīlī (plkst. 11:00 – 13.00) - tiešsaistes vebinārs!


Mainoties situācijai un tendencēm pasaulē, tiek aktualizēts arī tiesiskais regulējums, tādēļ 2021. gadā spēkā stājās grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Tas ir īpaši būtiski, lai varētu nodrošināt efektīvāku nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību atbilstoši Eiropas Savienības tiesību normās ietvertajam regulējumam. Vēl viena būtiska aktualitāte ir attālināta darba piemērošanas aspekti, kas bieži vien var izraisīt neskaidrības un domstarpības. Viens no problēmjautājumiem, veicot darba pienākumus attālināti, ir darba devēja izdevumi saistībā ar darbinieka izdevumu kompensēšanu.


Iegūt vērtīgu informāciju par aktuālajiem grozījumiem Darba likumā un attālināta darba piemērošanas aspektiem ir iespējams tiešsaistes seminārā „Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.”

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Datu aizsardzības aspekti darba attiecībās.

30. mar. 2021, Nav komentāru
2021. gada 14.aprīlī (plkst. 10.00 – 12.30) - tiešsaistes vebinārs!

Darba vietā tiek apstrādāti dažādi personu dati, gan veicot kandidātu atlasi, gan dibinot darba tiesiskās attiecības, gan to laikā, kā arī gadījumos, kad tās tiek izbeigtas. Veicot šo personas datu apstrādi, ir jāievēro Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasības. Darba devējiem bieži vien rodas neskaidrības par šajā regulā noteiktajām prasībām un to piemērošanu, tādējādi veicinot kļūdu pieļaušanu vai problēmsituāciju rašanos.

Iegūt vērtīgu informāciju par aktuālajām Vispārīgās datu aizsardzības regulas prasībām un to piemērošanas niansēm ir iespējams tiešsaistes seminārā „Datu aizsardzības aspekti darba attiecībās”.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Darba aizsardzības prasības attālinātajai darba vietai. Prasību ievērošanas nosacījumi un nodrošināšana.

10. feb. 2021, Nav komentāru
2021. gada 26. februārī (plkst. 10.00 – 12.00) - tiešsaistes vebinārs!

Šobrīd darba aizsardzības principu piemērošanai ir liela nozīme, jo daudzi darbinieki turpina darba pienākumus veikt attālināti un tas var radīt lielākus riskus, nekā atrodoties birojā. Lai spētu izvairīties no kļūdām un trūkumiem darba aizsardzības sistēmas izstrādē un piemērošanā, ir nepieciešama izpratne par to, kā veidot attālināto darba vietu atbilstoši darba drošības prasībām un kā nodrošināt šo prasību ievērošanu.

Iegūt vērtīgu informāciju par aktuālajiem grozījumiem Darba aizsardzības likumā un tajā noteikto prasību piemērošanu jaunajām darba formām ir iespējams tiešsaistes seminārā „Darba aizsardzības prasības attālinātajai darba vietai. Prasību ievērošanas nosacījumi un nodrošināšana.”.

Lasīt tālāk »

Pēdējo reizi šajā gadā! Tiešsaistes seminārs. Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma DA sistēmā un tās darbības organizēšanā.

3. feb. 2021, Nav komentāru
2021. gada 15. martā (plkst. 10:00-12:30) - tiešsaistes vebinārs!

Veicot saimniecisko darbību, darba devējam ir jāspēj nodrošināt veselībai un drošībai nekaitīgus darba apstākļus. Lai to paveiktu, ir nepieciešams izveidot darba aizsardzības sistēmu, kas balstās uz Darba aizsardzības likumā noteiktajām prasībām. Tas nodrošina darba aizsardzības vispārīgo principu ievērošanu, darba vides iekšējo uzraudzību, kā arī darba aizsardzības organizatoriskās struktūras izveidošanu. Precīzi izstrādāta darba aizsardzības sistēma ļauj samazināt iespējamo nelaimes gadījumu un arodslimību riskus.

Tomēr izstrādājot Darba aizsardzības sistēmu, bieži tiek pieļautas kļūdas un nepilnības. Uzzināt par darba aizsardzības sistēmas izstrādes un organizēšanas principiem ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma DA sistēmā un tās darbības organizēšanā".

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Darba kārtības noteikumi, to struktūra un pamatnosacījumi. Darba devēja tiesības piemērot disciplinārsodu.

20. jan. 2021, Nav komentāru

2021. gada 11. februārī (plkst. 10:00 -13.30) - tiešsaistes seminārs!

Skaidri definētiem darba kārtības noteikumiem ir būtiska nozīme dažādu prasību un uzvedības noteikumu piemērošanā darba vietā. Tajos tiek iekļauti tādi nozīmīgi darba organizācijas aspekti kā darba laika uzskaite, darba samaksas izmaksas kārtība, darbinieku uzvedības noteikumi un citas nianses. Ir svarīgi pārzināt darba kārtības noteikumu struktūru un pamatnosacījumus, lai izvairītos no neskaidrībām un iespējamiem strīdiem par darbinieka un darba devēja tiesībām un pienākumiem noteiktos jautājumos.

Iegūt vērtīgu informāciju par darba kārtības noteikumu izveides pamatnosacījumiem, struktūru un to piemērošanu strīdus situāciju risināšanā, ir iespēja tiešsaistes seminārā „Darba kārtības noteikumi, to struktūra un pamatnosacījumi. Darba devēja tiesības piemērot disciplinārsodu”.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma darba aizsardzības sistēmā un tās darbības organizēšanā.

14. jan. 2021, Nav komentāru
2021. gada 25. janvārī (plkst. 10:00 -12:30 ) – tiešsaistes seminārs!

Darba aizsardzības sistēmas galvenais uzdevums ir uzņēmumā nodrošināt veselībai un drošībai nekaitīgus apstākļus, kas ļauj izvairīties no iespējamiem nelaimes gadījumiem un traumām. Lai to spētu nodrošināt, ir nepieciešams izveidot darba aizsardzības sistēmu, kas balstās uz Darba aizsardzības likumā noteiktajām prasībām. Diemžēl uzņēmumos bieži tiek novērotas nepilnības vispārīgo principu ievērošanā un dokumentācijas izstrādē. Ir svarīgi atcerēties, ka precīzi izstrādāta darba aizsardzības sistēma var novērst iespējamo nelaimes gadījumu un arodslimību riskus.

Uzzināt par darba aizsardzības sistēmas izstrādes principiem un biežāk pieļautajām kļūdām tās piemērošanā ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma darba aizsardzības sistēmā un tās darbības organizēšanā.".

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Attālinātais darba izpildes veids, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Attālinātais darbs ārkārtas apstākļos. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.

5. jan. 2021, Nav komentāru
2021. gada 13. janvārī (plkst. 11:00-13:30 ) – tiešsaistes seminārs!

Daudzos uzņēmumos turpinās pielāgošanās attālinātā darba veikšanai, darbiniekiem strādājot no mājām. Šajā situācijā ir būtiski ņemt vērā, ka darba devējs ir atbildīgs par drošiem un veselībai nekaitīgiem darba apstākļiem. Lai attālinātais darbs uzņēmumā dotu maksimālu ieguvumu, ir nepieciešams pārzināt darba aizsardzības prasību regulējumu, kas ir piemērots jaunajām darba formām.

Iegūt informāciju par attālinātā darba veikšanas tiesisko regulējumu un vadlīnijām, kas ir jāņem vērā, lai nodrošinātu darba aizsardzības prasības, ir iespējams tiešsaistes seminārā „Attālinātais darba izpildes veids, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Attālinātais darbs ārkārtas apstākļos. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.”.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Uzteikums, uzteikuma veids un tiesiskais pamatojums.

30. nov. 2020, Nav komentāru
2020.gada 07.decembrī (plkst. 11:00-13:30 ) – tiešsaistes seminārs!

Ir situācijas, kad uzņēmumā ir nepieciešams veikt saimnieciskās darbības reorganizāciju. Šādos gadījumos var nākties pārtraukt darba tiesiskās attiecības ar vienu vai vairākiem darbiniekiem. Lai uzteikums būtu likumīgs, tam ir jābūt tiesiski pamatotam ar neatliekamu saimniecisku, organizatorisku, tehnoloģisku vai līdzīga rakstura situāciju uzņēmumā. Uzteikuma procedūras nianšu pārzināšana ļauj ne tikai veikt personālsastāva optimizācijas procesu efektīvāk, bet arī izvairīties no iespējamiem sodiem un pat tiesvedības procesiem. 

Iegūt informāciju par darba devēja uzteikuma tiesiskajiem aspektiem un vadlīnijām, kas ir jāņem vērā personālsastāva optimizācijas procesā, ir iespējams tiešsaistes seminārā „Uzteikums, uzteikuma veids un tiesiskais pamatojums”.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma Darba aizsardzības sistēmā un tās darbības organizēšanā

25. nov. 2020, Nav komentāru
2020. gada 27. novembrī (plkst. 10:00 – 12:30)
2020. gada 11. decembrī (plkst. 10:00 – 12:30)
2021. gada 15. janvārī (plkst. 10:00 – 12:30)
2021. gada 28. janvārī (plkst. 10:00 – 12:30)

Veicot saimniecisko darbību, darba devējam ir jāspēj nodrošināt veselībai un drošībai nekaitīgus darba apstākļus. Lai to paveiktu, ir nepieciešams izveidot darba aizsardzības sistēmu, kas balstās uz Darba aizsardzības likumā noteiktajām prasībām. Tas ļauj nodrošināt darba aizsardzības vispārīgo principu ievērošanu, darba vides iekšējo uzraudzību, kā arī izveidot darba aizsardzības organizatorisko struktūru. Precīzi izstrādāta darba aizsardzības sistēma var samazināt iespējamo nelaimes gadījumu un arodslimību riskus.

Nereti var gadīties, ka, izstrādājot Darba aizsardzības sistēmu, tiek pieļautas kļūdas un nepilnības. Uzzināt par darba aizsardzības sistēmas izstrādes un organizēšanas principiem ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma DA sistēmā un tās darbības organizēšanā".

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Uzteikums, uzteikuma veids un forma ārkārtas apstākļos. Darbinieku skaita samazināšanas galvenās vadlīnijas.

23. nov. 2020, Nav komentāru
2020. gada 14. decembrī (plkst. 10:00 – 12:30) – tiešsaistes seminārs!

Ārkārtas situācijas laikā daudziem uzņēmumiem var nākties veikt izmaiņas saimnieciskās darbības organizēšanā, kas var rezultēties ar darba tiesisko attiecību pārtraukšanu ar vienu vai vairākiem darbiniekiem. Gan darba devējam, gan darbiniekam ir svarīgi atcerēties, ka darba devēja uzteikumam ir jābūt tiesiski pamatotam ar neatliekamu saimniecisku, organizatorisku, tehnoloģisku vai līdzīga rakstura situāciju uzņēmumā. Ir svarīgi pārzināt tiesisko regulējumu, lai nodrošinātu likumīgu un optimālu darbinieka skaita samazināšanu.

Iegūt informāciju par darba devēja uzteikuma tiesiskajiem aspektiem un vadlīnijām, kas ir jāņem vērā personālsastāva optimizācijas procesā, ir iespējams tiešsaistes seminārā „Uzteikums, uzteikuma veids un forma ārkārtas apstākļos. Darbinieku skaita samazināšanas galvenās vadlīnijas”.

Lasīt tālāk »

Pēdējo reizi šajā gadā! Tiešsaistes seminārs. Darba aizsardzības likuma grozījumi un to piemērošana praksē. Attālinātais darbs.

13. nov. 2020, Nav komentāru
2020. gada 25. novembrī (plkst. 10:00 – 12:30) - tiešsaistes seminārs.

Daudzos uzņēmumos ārkārtas situācijas laikā darbinieki savus darba pienākumus veic attālināti un, mainoties nodarbinātības formām, tiek noteiktas jaunas darba aizsardzības prasības un to piemērošana darba formām. Darba aizsardzības likuma grozījumi paredz izmaiņas attiecībā uz pašnodarbināto un attālinātajā darbā nodarbināto drošību un veselības aizsardzību.

Darba devējam ir būtiski pārzināt darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības nianses, lai spētu plānot un uzraudzīt uzdevumus, mērķus citādāk nekā tad, ja darbs tiek veikts uz vietas birojā, kā arī spētu veidot un nodrošināt drošu darba vidi.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Grāmatvežu atbildība: ārpakalpojuma grāmatvedis; grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks.

2. nov. 2020, Nav komentāru
2020. gada 12. novembrī (plkst. 10:00 – 11:30) 

Katra uzņēmuma interesēs ir strādāt ar peļņu un nodrošināt saimnieciskās darbības attīstību ar finanšu resursu palīdzību. Lai to spētu izdarīt, ir nepieciešams veikt regulāru finanšu analīzi. To var izdarīt, izveidojot likumdošanai atbilstošu un biznesa vajadzībām piemērotu grāmatvedības sistēmu. To nodrošina grāmatvedības jautājumos kompetenta persona — grāmatvedis vai ārpakalpojumu grāmatvedis. Katram uzņēmumam atbilstoši tā saimnieciskās darbības vajadzībām ir iespēja izvēlēties, vai izmantot ārpakalpojuma grāmatveža sniegtos pakalpojumus vai, noslēdzot darba līgumu, pieņemt darbā grāmatvedi.

Uzzināt par grāmatveža pienākumiem un atbildību profesionālas grāmatvedības kontroles nodrošināšanai ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Grāmatvežu atbildība: ārpakalpojuma grāmatvedis; grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks".

Lasīt tālāk »

Seminārs. Darba devēja tiesības un darbinieka atbildība darba aizsardzības jomā (VDI kompetences jautājumi).

19. okt. 2020, Nav komentāru
2020.gada 2.novembrī (plkst. 10.00 – 14.00) – klātienes seminārs.

Darba vietā tiek pavadītas daudzas stundas, kas var atstāt ietekmi uz darbinieku fizisko un mentālo veselību. Pēc Darba aizsardzības likuma darba devējam ir pienākums nodrošināt veselībai un drošībai nekaitīgus darba apstākļus, bet var rasties jautājumi, ko drīkst pieprasīt no darbinieka darba aizsardzības jomā un kā panākt to, lai darbinieks ievēro noteiktās aizsardzības prasības.

Seminārā par darba devēja tiesībām un darbinieku atbildību darba aizsardzības jomā (VDI kompetences jautājumi) tiks sniegtas atbildes uz tādiem jautājumiem kā:
  • kāpēc darbinieka obligātā veselības pārbaude ir darba devēja interesēs, kā arī apskatīsim jautājums par administratīvo atbildību darba aizsardzības jomā un piemērojamām sankcijām pārkāpumu gadījumos;
  • kādas ir darba devēja tiesības un pienākumi, nodrošinot darbiniekiem drošu darba vidi, darbinieka atbildību un darbinieka tiesību ierobežojumus, ja darbinieks nepakļaujas darba devēja prasībām, ievērot darba aizsardzības nosacījumus;
  • kādai būtu jābūt darba devēja rīcībai gadījumos, ja noticis nelaimes gadījums ar darbinieku darba vietā, tā izmeklēšanu un reģistrēšanu;
  • kāds ir Valsts darba inspekcijas kompetences apjomu nelaimes gadījumu izmeklēšanā un reģistrēšanā, gadījumos ja ar darbinieku noticis nelaimes gadījums ar smagām vai letālām sekām.
  • kādas ir darba devēja tiesības un pienākumi nelaimes gadījumu izmeklēšanā un obligāto veselības pārbaužu nodrošināšanā; administratīvo atbildību, soda sankcijas.

Lasīt tālāk »

Tiešsaistes seminārs. Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma DA sistēmā un tās darbības organizēšanā.

14. okt. 2020, Nav komentāru
2020. gada 16. oktobrī (plkst. 10:00 – 12:30)

2020. gada 11. novembrī (plkst. 10:00 – 12:30)

Veicot saimniecisko darbību, darba devējam ir jāspēj nodrošināt veselībai un drošībai nekaitīgus darba apstākļus. Lai to paveiktu, ir nepieciešams izveidot darba aizsardzības sistēmu, kas balstās uz Darba aizsardzības likumā noteiktajām prasībām. Tas ļauj nodrošināt darba aizsardzības vispārīgo principu ievērošanu, darba vides iekšējo uzraudzību, kā arī izveidot darba aizsardzības organizatorisko struktūru. Precīzi izstrādāta darba aizsardzības sistēma var samazināt iespējamo nelaimes gadījumu un arodslimību riskus.

Nereti var gadīties, ka, izstrādājot Darba aizsardzības sistēmu, tiek pieļautas kļūdas un nepilnības. Uzzināt par darba aizsardzības sistēmas izstrādes un organizēšanas principiem ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Raksturīgākās kļūdas un trūkumi uzņēmuma DA sistēmā un tās darbības organizēšanā".

Lasīt tālāk »

Ielādēt vēl

Jaunākie ieraksti

  • Informācija par aktuālajiem semināriem un vebināriem.
    27. mar. 2023
  • Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.
    14. sep. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.
    28. jūn. 2021
  • Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.
    30. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Obligātās veselības pārbaudes un ar pārbaužu veikšanu saistītās problēmsituācijas.
    7. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grāmatvežu atbildības apjoms. Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks.
    6. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.
    31. mar. 2021

Papildu saturs

Šeit var ievadīt papildus saturu. Ja papildus satura nav, tad šo bloku var noslēpt, nospiežot uz ikoniņas augšējā stūrī.