AV & KB 
konsultāciju birojs
                                           +371 25510834
Latvija 
  • Sākums
  • Blogs
  • Semināri
  • Pakalpojumi
    • Apmācības
    • Darba drošība un aizsardzība
    • Juridiskie pakalpojumi
    • Personāla dokumentu audits
    • Tiešsaistes konsultācijas
  • Cenrādis
  • Noderīga informācija
  • Judikatūra
  • Par mani
  • Kontakti

Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.

30. aprīlis, 2021 pl. 11:19, Nav komentāru
2021. gada 10. maijā (plkst. 10:00 – 12:30) – vebinārs – diskusija tiešsaistē!

Uzņēmumos ikdienā tiek pārvaldīts liels apjoms ar dažāda veida dokumentiem, kas ir saistīti gan ar uzņēmuma pamatdarbību, gan ar personālsastāvu. Lai nodrošinātu efektīvu dokumentācijas pārvaldību, ir nepieciešams izstrādāt dokumentāciju atbilstoši likumdošanas un normatīvo aktu prasībām, kā arī ievērot noteiktos termiņus. Tomēr bieži tiek pieļautas kļūdas dokumentu izstrādē un termiņu aprēķināšanā, kas var novest pie strīdus situācijām, pat pie sūdzībām Valsts darba inspekcijā un tiesvedības procesu uzsākšanas.


Uzzināt par dokumentācijas izstrādes nosacījumiem, par termiņiem un to paziņošanas nosacījumiem darba tiesiskajās attiecībās ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās".


SEMINĀRA MĒRĶIS
Ar praktiskiem piemēriem sniegt padziļinātu informāciju un izpratni par visbiežāk pieļautajām kļūdām un trūkumiem dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās, kā arī veidiem kā šos trūkumus novērst.

SEMINĀRA MĒRĶA GRUPAS
Seminārs ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem un tiem speciālistiem, kuriem ir būtiska informācija par dokumentu izstrādes nosacījumiem, termiņu ievērošanu darba tiesiskajās attiecībās efektīvas dokumentu pārvaldības nodrošināšanai.

SEMINĀRA PROGRAMMA
1. Kādi ir būtiskākie un svarīgākie dokumenti darba attiecībās, bez darba līguma, kas regulē pušu savstarpējos pienākumus un tiesības.
Kā un kad veikt korekcijas esošajos dokumentos, ja, Darba devēja ieskatā, dokumentos iztrūkst svarīgi nosacījumi.
Kā Darbiniekus iesaistīt dokumentu izveidē un kā to juridiski noformēt.
2. Termiņi un to paziņošanas nosacījumi, ja paziņošana ir klātienes vai attālināta, uzteikuma gadījumā, atstādināšanas gadījumā, darba nespējas laikā, u.c. gadījumos.
Kā nepieļaut kļūdas aprēķinos.
Pierādīšanas procedūra.
3. Citi jautājumi.

SEMINĀRU VADA
Aija Vāciete, praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos.

UZZINI VAIRĀK: šeit

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • 25.11.2021 FINANŠU VĪZIJA 2021: Pasākuma rīkotājs: Biznesa Konsaltinga Grupa Publisks pasākums · Ikviens Facebook tīklā vai ārpus tāgrāmatvedība, nodokļi, audits
    5. nov. 2021
  • 11.11.2021. Attālinātā diskusija: “ Darba devēja tiesības un pienākumi strīdu gadījumos ar darbinieku. Dokumenti, pierādījumi, situāciju analīze” .
    5. nov. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.
    14. sep. 2021
  • Personas datu apstrāde
    8. sep. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.
    28. jūn. 2021
  • Par disciplinārsoda piemērošanu
    25. mai. 2021
  • Apmācību kārtība darba aizsardzības jautājumos
    14. mai. 2021

Papildu saturs

Šeit var ievadīt papildus saturu. Ja papildus satura nav, tad šo bloku var noslēpt, nospiežot uz ikoniņas augšējā stūrī.