Pāriet uz galveno saturu
           Aijas Vācietes
konsultāciju birojs
AV&KB
                                           +371 25510834
Latvija 
  • Sākums
  • Pakalpojumi
    • Juridiskie pakalpojumi
    • Personāla dokumentu audits
    • Atbalsts grāmatvežiem un grāmatvedības uzņēmumiem
    • Darba drošība un aizsardzība
    • Tiešsaistes konsultācijas
    • Apmācības
  • Semināri
  • Cenrādis
  • Judikatūra
  • Par mani
  • Kontakti

Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.

30. aprīlis, 2021 pl. 11:19, Nav komentāru
2021. gada 10. maijā (plkst. 10:00 – 12:30) – vebinārs – diskusija tiešsaistē!

Uzņēmumos ikdienā tiek pārvaldīts liels apjoms ar dažāda veida dokumentiem, kas ir saistīti gan ar uzņēmuma pamatdarbību, gan ar personālsastāvu. Lai nodrošinātu efektīvu dokumentācijas pārvaldību, ir nepieciešams izstrādāt dokumentāciju atbilstoši likumdošanas un normatīvo aktu prasībām, kā arī ievērot noteiktos termiņus. Tomēr bieži tiek pieļautas kļūdas dokumentu izstrādē un termiņu aprēķināšanā, kas var novest pie strīdus situācijām, pat pie sūdzībām Valsts darba inspekcijā un tiesvedības procesu uzsākšanas.


Uzzināt par dokumentācijas izstrādes nosacījumiem, par termiņiem un to paziņošanas nosacījumiem darba tiesiskajās attiecībās ir iespējams tiešsaistes seminārā: „Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās".


SEMINĀRA MĒRĶIS
Ar praktiskiem piemēriem sniegt padziļinātu informāciju un izpratni par visbiežāk pieļautajām kļūdām un trūkumiem dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās, kā arī veidiem kā šos trūkumus novērst.

SEMINĀRA MĒRĶA GRUPAS
Seminārs ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem un tiem speciālistiem, kuriem ir būtiska informācija par dokumentu izstrādes nosacījumiem, termiņu ievērošanu darba tiesiskajās attiecībās efektīvas dokumentu pārvaldības nodrošināšanai.

SEMINĀRA PROGRAMMA
1. Kādi ir būtiskākie un svarīgākie dokumenti darba attiecībās, bez darba līguma, kas regulē pušu savstarpējos pienākumus un tiesības.
Kā un kad veikt korekcijas esošajos dokumentos, ja, Darba devēja ieskatā, dokumentos iztrūkst svarīgi nosacījumi.
Kā Darbiniekus iesaistīt dokumentu izveidē un kā to juridiski noformēt.
2. Termiņi un to paziņošanas nosacījumi, ja paziņošana ir klātienes vai attālināta, uzteikuma gadījumā, atstādināšanas gadījumā, darba nespējas laikā, u.c. gadījumos.
Kā nepieļaut kļūdas aprēķinos.
Pierādīšanas procedūra.
3. Citi jautājumi.

SEMINĀRU VADA
Aija Vāciete, praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos.

UZZINI VAIRĀK: šeit

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Informācija par aktuālajiem semināriem un vebināriem.
    27. marts 2023
  • Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.
    14. sept. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.
    28. jūn. 2021
  • Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.
    30. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Obligātās veselības pārbaudes un ar pārbaužu veikšanu saistītās problēmsituācijas.
    7. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grāmatvežu atbildības apjoms. Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks.
    6. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.
    31. marts 2021

Papildu saturs

Šeit var ievadīt papildus saturu. Ja papildus satura nav, tad šo bloku var noslēpt, nospiežot uz ikoniņas augšējā stūrī.