AV & KB 
konsultāciju birojs
                                           +371 25510834
Latvija 
  • Sākums
  • Blogs
  • Semināri
  • Pakalpojumi
    • Apmācības
    • Darba drošība un aizsardzība
    • Juridiskie pakalpojumi
    • Personāla dokumentu audits
    • Tiešsaistes konsultācijas
  • Cenrādis
  • Noderīga informācija
  • Judikatūra
  • Par mani
  • Kontakti

Tiešsaistes seminārs. Uzteikums, uzteikuma veids un forma ārkārtas apstākļos. Darbinieku skaita samazināšanas galvenās vadlīnijas.

23. novembris, 2020 pl. 16:02, Nav komentāru
2020. gada 14. decembrī (plkst. 10:00 – 12:30) – tiešsaistes seminārs!

Ārkārtas situācijas laikā daudziem uzņēmumiem var nākties veikt izmaiņas saimnieciskās darbības organizēšanā, kas var rezultēties ar darba tiesisko attiecību pārtraukšanu ar vienu vai vairākiem darbiniekiem. Gan darba devējam, gan darbiniekam ir svarīgi atcerēties, ka darba devēja uzteikumam ir jābūt tiesiski pamatotam ar neatliekamu saimniecisku, organizatorisku, tehnoloģisku vai līdzīga rakstura situāciju uzņēmumā. Ir svarīgi pārzināt tiesisko regulējumu, lai nodrošinātu likumīgu un optimālu darbinieka skaita samazināšanu.

Iegūt informāciju par darba devēja uzteikuma tiesiskajiem aspektiem un vadlīnijām, kas ir jāņem vērā personālsastāva optimizācijas procesā, ir iespējams tiešsaistes seminārā „Uzteikums, uzteikuma veids un forma ārkārtas apstākļos. Darbinieku skaita samazināšanas galvenās vadlīnijas”.


SEMINĀRA MĒRĶIS
Sniegt informāciju un izpratni par darba tiesisko attiecību regulējumu attiecībā uz darba devēja uzteikumu, lai nodrošinātu likumīgu personālsastāva optimizāciju.

SEMINĀRA MĒRĶA GRUPAS
Seminārs ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem un tiem speciālistiem, kuriem ir būtiska informācija par personāla sastāva optimizācijas principiem, par to piemērošanas tiesiskajiem aspektiem, izbeidzot darba tiesiskās attiecības.

SEMINĀRA PROGRAMMA
• Uzteikums un tā saturs;
• Tiesiskais pamatojums un paziņošanas forma;
• Uzteikšanas un paziņošanas termiņi;
• Galvenās vadlīnijas personālsastāva optimizācijas procesā;
• Jautājumi un situāciju analīze.

SEMINĀRU VADA
Aija Vāciete, praktizējoša juriste administratīvajās tiesībās, darba tiesībās, darba drošības un darba aizsardzības jautājumos.

UZZINI VAIRĀK: šeit

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • 25.11.2021 FINANŠU VĪZIJA 2021: Pasākuma rīkotājs: Biznesa Konsaltinga Grupa Publisks pasākums · Ikviens Facebook tīklā vai ārpus tāgrāmatvedība, nodokļi, audits
    5. nov. 2021
  • 11.11.2021. Attālinātā diskusija: “ Darba devēja tiesības un pienākumi strīdu gadījumos ar darbinieku. Dokumenti, pierādījumi, situāciju analīze” .
    5. nov. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.
    14. sep. 2021
  • Personas datu apstrāde
    8. sep. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.
    28. jūn. 2021
  • Par disciplinārsoda piemērošanu
    25. mai. 2021
  • Apmācību kārtība darba aizsardzības jautājumos
    14. mai. 2021

Papildu saturs

Šeit var ievadīt papildus saturu. Ja papildus satura nav, tad šo bloku var noslēpt, nospiežot uz ikoniņas augšējā stūrī.