Pāriet uz galveno saturu
           Aijas Vācietes
konsultāciju birojs
AV&KB
                                           +371 25510834
Latvija 
  • Sākums
  • Pakalpojumi
    • Juridiskie pakalpojumi
    • Personāla dokumentu audits
    • Atbalsts grāmatvežiem un grāmatvedības uzņēmumiem
    • Darba drošība un aizsardzība
    • Tiešsaistes konsultācijas
    • Apmācības
  • Semināri
  • Cenrādis
  • Judikatūra
  • Par mani
  • Kontakti

Tiešsaistes seminārs. Attālinātais darba izpildes veids, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Attālinātais darbs ārkārtas apstākļos. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.

5. janvāris, 2021 pl. 16:56, Nav komentāru
2021. gada 13. janvārī (plkst. 11:00-13:30 ) – tiešsaistes seminārs!

Daudzos uzņēmumos turpinās pielāgošanās attālinātā darba veikšanai, darbiniekiem strādājot no mājām. Šajā situācijā ir būtiski ņemt vērā, ka darba devējs ir atbildīgs par drošiem un veselībai nekaitīgiem darba apstākļiem. Lai attālinātais darbs uzņēmumā dotu maksimālu ieguvumu, ir nepieciešams pārzināt darba aizsardzības prasību regulējumu, kas ir piemērots jaunajām darba formām.

Iegūt informāciju par attālinātā darba veikšanas tiesisko regulējumu un vadlīnijām, kas ir jāņem vērā, lai nodrošinātu darba aizsardzības prasības, ir iespējams tiešsaistes seminārā „Attālinātais darba izpildes veids, tā izpildes organizēšana un nodrošināšana. Attālinātais darbs ārkārtas apstākļos. Darba devēja pienākumi un tiesības nodarbinot darbinieku attālināti.”.

SEMINĀRA MĒRĶIS
Sniegt izpratni par aktualitātēm darba tiesisko attiecību regulējumā un to piemērošanu attālinātā darba formai, kā arī iegūt informāciju par darba devēja pienākumiem un tiesībām, nodarbinot darbinieku attālināti.

SEMINĀRA MĒRĶA GRUPAS
Seminārs ir paredzēts uzņēmumu vadītājiem un tiem speciālistiem, kuriem ir būtiska aktuālā informācija par darba tiesisko attiecību regulējumu, nodarbinot darbinieku attālināti un turpinot nodrošināt saimnieciskās darbības efektivitāti.

SEMINĀRA PROGRAMMA
1. Attālinātais darbs, darba līguma nosacījumi attālinātam darba veidam; attālinātais darbs ārkārtas apstākļos.
2. Darbinieka pienākumi un amata apraksts attālinātā darba veicējiem.
3. Darbinieka ( attālinātais darbs) darba izpildes uzraudzība un kontrole no darba devēja puses.
4. Darba laika noteikšana un darba laika uzskaite darbiniekam, kurš darbu veic attālināti.
5. Darba aizsardzības prasības attālinātajai darba vietai un darbiniekam. Darba devēja atbildība.
6. Darba devēja izdevumi , ja darbinieks veic darbu attālināti.

SEMINĀRU VADA
Aija Vāciete, juriste- mediatore ar ilggadēju pieredzi darba attiecību, darba aizsardzības un personālvadības jautājumos. Vairāku gadu darba pieredze Valsts darba inspekcijā.

PIESAKIES: šeit

Nav komentāru

Komentēt







Jaunākie ieraksti

  • Informācija par aktuālajiem semināriem un vebināriem.
    27. mar. 2023
  • Tiešsaistes seminārs. Personas datu apstrāde darba tiesiskajās attiecībās.
    14. sep. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Kā risināt darba strīdus, t.sk. ar mediācijas starpniecību. Mediācijas pamatnosacījumi un principi darba strīdos.
    28. jūn. 2021
  • Tiešsaistes seminārs - diskusija. Darba devēja raksturīgākās kļūdas un trūkumi dokumentu noformēšanā un termiņu ievērošanā darba tiesiskajās attiecībās.
    30. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Obligātās veselības pārbaudes un ar pārbaužu veikšanu saistītās problēmsituācijas.
    7. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grāmatvežu atbildības apjoms. Ārpakalpojuma grāmatvedis, grāmatvedis – uzņēmuma darbinieks.
    6. apr. 2021
  • Tiešsaistes seminārs. Grozījumi Darba likumā saistībā ar nosūtīto darbinieku tiesību aizsardzību. Darba devēja izdevumi darbinieka attālināta darba izpildes gadījumā.
    31. mar. 2021

Papildu saturs

Šeit var ievadīt papildus saturu. Ja papildus satura nav, tad šo bloku var noslēpt, nospiežot uz ikoniņas augšējā stūrī.